Inget stall idag!

Idag blev det inget stall alltså. Slutade skolan ganska sent och sedan skulle jag åka och klippa mig direkt efter. Sedan blev det middag på Sibylla med mamma. Var även in på equeens en sväng idag och prövade nya ridstövlar. Hittade två stövlar som jag gillade riktigt mycket, båda var från mountain horse.  Så sitter och funderar nu på vilken av dom jag ska köpa. Ska fundera ett tag till innan jag slår till. Och nu på kvällskvisten så har jag och min kompis Anna varit ute på en power walk med hennes hund och det blev en hel del prat som vanligt.

Imorgon blir det dressyrträning är det tänkt för en ny tränare så det ska bli riktigt spännande och se vad det är för något. kanske kommer upp nån film eller bilder, dock är träningen ganska sent så får se hur bra bilder/film det blir.


Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Vilken tränare då? :D

2011-11-22 @ 08:56:42
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Carro M

Emma :D

2011-11-22 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0